torsdag 20 januari 2011

RYGGVÄRK

Jag har fått en grym värk i ryggen. Jag har nästan alltid ont, men nu då jag varit sjuk så har det blivit mycket värre. Kanske jag har sovit för mycket? Eller legat konstigt? Ja, inte vet jag, men nu är jag i behov av lite massage. Jag har faktiskt en remiss som ligger nånstans i nån låda, som gör att jag skulle få gå lite billigare till en massör eller naprapath. Kanske jag borde gå innan det blir värre? Det är en konstig värk som sitter i högersida av ländryggen. Det känns nästan som att en muskel är vriden.. Fy vad brutal jag är, haha.
Nej men jag ska se om jag hinner gå nån dag nästa vecka. Hamnar att ta ledigt från skolan nån timme då men.. Hälsan är viktigast!

Nu börjar jag känna mig rejält sömnig. Stor skillnad nu då jag inte har sovit nåt på dan. Jag ska bädda rent i sängen, ta en dusch o gå o lägga mig. Tur att det inte kommer nåt intressant på tv ikväll, så får jag gå o lägga mig i tid, o så vaknar jag förhoppningsvis upp o är pigg, för imorgon ska jag försöka fara till skolan! Hoppas bara att vi får sluta lite tidigare.. Slutar egentligen 16:30, helt sjukt att sluta så sent en fredag! Men men, det där tar vi som det kommer :}
Nu ska jag sluta babbla o hoppa i duschen! Vi hörs imorgon, sov gott! 
Gammal bild på mig, från då jag var riktigt ljusblond. Typ för 1½ år sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar