fredag 28 januari 2011

VACCINERING, STÄDNING & H&M-NYHETER

God morgon! Skönt att få sova lite längre.. Nu ska jag äta nån frukost o sen bege mig av mot hvc för att ta mitt vaccin mot svininfluensa & förkylning. Kan behövas. Sen ska lägenheten städas grundligt, all skit & smuts ska bort! Jag hatar vår lägenhet som den ser ut just nu, jag blir galen av att ha det skitigt! Men det är inte alltid så lätt då man har två hårbollar som drar ner blomkrukor, tuggar sönder saker, sprider ut kattsanden osv.. "En som städar o 4 som råddar" som mamma sku ha sagt. Skämt åsido. ;}

Förresten, h&m har ju fått in massor med nytt & fint. Bl.a. den här jackan  skulle jag vilja lägga vantarna på! Den kostar 29,95€, o skulle passa perfekt till ett par slimmade jeans. Mina favoriter är den blåa & den rosa. Vilken gillar ni bäst?

1 kommentar:

  1. sv; Tack så mycket!
    Jag börjar faktiskt känna mig bättre och hoppas det håller i sig. Nej fy, gastroskopi kan dom glömma i vaket tillstånd igen =)

    SvaraRadera