tisdag 22 februari 2011

Bad update

Hej på er, ursäkta att det blivit lite(mycket) dålig update idag, men nu ikväll har jag faktiskt sovit. Inte så smart med tanke på att jag borde gå o lägga mig snart, men jag bara slocknade helt enkelt. Har varit trött hela dan.

Sitter o kollar nåt konstigt program på tv just nu, o jag orkar inte byta kanal.. Blinkar 

Imorgon har vi nåt möte i skolan angående praktiken i period 6, då jag bl.a. ska renovera lägenheten, så jag hoppas få svar på de frågor jag undrat över. Allt är inte klart till 100% än nämligen. Att jag ska renovera, ja det är klart. Men hur det blir med handledare o sånt, det är lite oklart än. Men det fixar sig förhoppningsvis imorgon! 

Nu är jag så shoppingsugen så ni anar inte. Jag har lust att klicka hem allt som kommer i min väg. Korta tröjor, oversize-tröjor, tighta byxor, highwaist jeans, shorts, söta klänningar, bikinis, skoooor, jackor, väskor....

Gimme gimme... Allt från h&m.

1 kommentar: