onsdag 23 februari 2011

Jag ska börja träna

God morgon! Jag ska strax dra iväg till skolan på ett möte angående praktiken i period 6. Jag måste vara i tid, så jag kan inte sitta här för länge nu.
Jag tänkte aldrig somna igårkväll, låg bara o vred mig. Det straffar sig att somna olämpliga tider. Blinkar

Jag sitter o tvingar i mig en smörgås, varför går det alltid så trögt att äta på morgnarna?? O så måste jag dessutom äta nåt, annars börjar medicinen typ fräta i magen, mmmm!

O för att tillägga nånting lite mer intressant, så kan jag berätta att jag ska börja träna på gym & simma! Simning är nog absolut det bästa för mig & min felbelastade kropp. O sen då jag vill ha lite mer action så går jag till gymet. Perfekt!
(Så C, du får börja dra med mig på vattengympa nu, så får vi trampa vatten tillsammans med pensionärerna)
Blinkar

Nej nu ska jag fixa mitt nytvättade hår o dra på mig lite varma kläder. Vi hörs senare! 

Kom till mamma, fina (o sönder-rivna) mage.

1 kommentar: