torsdag 3 februari 2011

*DREGLAR*

Jag kan inte fatta. Jag trodde aldrig att jag skulle hitta dom, men nu är dom här! Dom perfekta jeansen. De är "Fit High Sqin", alltså skinny med hög midja. Helt perfekta om ni frågar mig! Dessutom är dom inte ens dyra, så jag ska absolut köpa dom om de finns kvar om några veckor/ nån månad. Onödigt att köpa nu då jag ska ner i vikt, så blir dom ändå för stora så kan jag ändå inte använda dom sen. Men sen ska jag absolut klicka hem dom här, måste hålla koll på dom så dom inte tar slut bara!

Vad tycker ni om jeans med hög midja? Hiss eller diss?

5 kommentarer:

  1. Absolut en diss!
    Nej alltså rumpan blir ju så platt och ser avlång ut i sånna. Inte snyggt alls. Hittills har jag inte sett en enda person som passar i sånna jeans.

    SvaraRadera
  2. Jag dissar!
    Dock kan det vara snyggt på rätt kropp, men inte på mig :P

    Mvh, Jenni
    http://jennimaatta.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Gillar! man får mycket bättre figur! låga jens "skär av" så många kvinnor på fel ställe och de får liksom en "Muffin-top". Man får inte det stöd där man borde få, om man har en liten mage ;)

    SvaraRadera
  4. dessa jeans dissar jag också! int alls snyggt :)

    SvaraRadera