torsdag 3 februari 2011

LEDIG TORSDAG / PLANER FÖR FRAMTIDEN

Jag tog en ledig dag idag. Somnade aldrig igår o var knappt vid medvetande då larmet ringde kl. 6 i morse. Så jag sov till 10, o nu är jag utvilad! :}
Roy börjar senare, så han håller som bäst på o lagar mat. Skönt att höra hur det fräser i stekpannan utan att jag själv behöver stå där. Nej men, det är faktiskt Roy som lagar mat oftast hos oss. Det visste ni inte va? O så sköter jag mest om resten. Så är vi båda typ...nöjda. ;}

Jag har inga planer alls för idag, ska väl nog bara ta det lugnt. Eller jag kanske sticker iväg till Jennys en stund lite senare. Känns dumt eftersom jag inte är i skolan, men jag behövde verkligen få en ledig dag så här mitt i veckan! Jag hatar pressen som jag har på mig just nu.. Det känns som att jag försöker & försöker men inte får nåt tillbaka. Då är det skönt med en ledig dag utan måsten.

Jag smider massor med planer för framtiden. En del ska ske snart, o en del får vänta ännu några år. Jag vill få ut så mycket av mitt liv som möjligt! Jag vill inte vara en sån som sitter kvar här på samma fläck ännu om 20 år, nej jag vill se världen o uppleva massor med olika saker! Då jag är gammal o ligger på dödsbädden så vill jag inte känna att jag inte har levt mitt liv fullt ut!
  

1 kommentar:

  1. skulle vara kul att höra vad du har för framtidsplaner :)

    SvaraRadera