onsdag 23 februari 2011

En trevlig kväll / I love you blogreaders!

Vi har haft en trevlig kväll med Sarah & Johnny. Vi kollade tv och stoppade i oss både sött & salt. Låter mysigt va? Ja, mer behövs det inte för att ha några trevliga timmar i goda vänners sällskap. Tack för en trevlig kväll med mycket prat & skratt! :)

Jag ska snart söka mig mot sängen, mina ögonlock börjar kännas tunga o gäspningarna kommer allt oftare. Jag börjar skolan först 12:30, men jag ska ändå upp rätt tidigt. För jag ska tapetsera en fondvägg åt Jenny & Conny imorgon, o då åker jag dit o börjar på redan på förmiddan, o fortsätter sen efter skolan. Det ska bli superskoj, o jag ska försöka komma ihåg att ta före- och efterbilder så att ni får se vad det är jag pysslar med.

________________
Jag kan inte fatta att min blogg har vuxit såpass mycket på bara några månader. Ni blir bara fler & fler, o det är så himla roligt! Jag blir så glad av era fina kommentarer, men också bara av att se att ni läser :) O Bloglovin'-följarna har blivit dubbelt fler på bara ett par veckor. Åh, ni gör mig så glad!
Nu ska jag gå o lägga mig med ett leende på läpparna. Godnatt o pusspuss på er! 
  

Fotograf: Linda Sjölund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar