onsdag 23 februari 2011

Vinn valfritt halsband

Jag städade genom min korg med smycken, o hittade en hel del som jag inte längre använder. Så jag tänkte, att istället för att slänga upp dom i en bloppis så kan jag ju lotta ut dem åt er! Alla dessa halsband är använda en gång, o alla är i fint skick! Ni väljer själv vilket ni vill ha om ni vinner. 

Jag drar alltså tre vinnare, som vinner varsitt halsband.

Tävlingsregler;
1. Skriv vilket av halsbanden du vill ha om du vinner, 1, 2 eller 3.
2. Gilla min blogg på facebook {länk} eller följ mig på Bloglovin'.
3. Skriv vilket av ovanstående du gjort, o lämna ditt fullständiga namn om du gillat på facebook så att jag kan kolla upp det.

Tävlingen avslutas 26.2, alltså på lördag.
Jag skickar smyckena i ett vanligt kuvert, o ni får hem det kostnadsfritt i brevlådan!

Lycka till! ♥ 

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

15 kommentarer:

  1. Halsband 1 :)

    o jag gillar på facebook! :D

    SvaraRadera
  2. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla! :D Om jag hade äran att vinna, skulle jag välja det underbara uggle-halsbandet (ÄLSKAR ugglor!:D ), alltså nummer 1;) Och följer redan dig på både bloglovin + facebook, där jag heter "Zandra Svantesson" :) Kram på bästa bloggen!<3

    Mejladress: zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. jag vill ha halsband nummer 2 om jag vinner :)

    jag gillar på facebook! :D

    SvaraRadera
  4. Halsband 1, o jag har väl gillat din facebook redan? :D

    SvaraRadera
  5. Jag är med och tävlar :) Om jag skulle vinna skulle det vara ugglan (1)!

    Jag gillar dig på FB (Madelaine Haglund) och följer även din blogg :)

    SvaraRadera
  6. Åh jag vill jättegärna vara med och tävla! Jag blev helt förälskad i det första halsbandet med ugglan så om jag vinner så skulle jag vilja vinna det första halsbandet (med ugglan)
    Jag har gillat dig och din blogg på facebook (Cassandra Elfman) och jag följer även dig via Bloglovin.

    Jag håller alla mina tummar och tår nu och hoppas att jag vinner, hehe!
    Ha det bra och en stor kram till dig.

    SvaraRadera
  7. Jag vill ha halsband nummer ett jag gillar din blogg på facebook Helena Lindgren. min hotmail är Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med i tävlingen! Det är fina halsband.. :) Jag tar nr. 3 om jag vinner och jag följer dig på bloglovin'. :)
    // Hanna Nyman

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med i din tävling! :)
    Jag tyckte halsband 2 var riktigt fint!
    Gillade din facebook sida och följer dig på bloglovin'. :)

    SvaraRadera
  10. nr. 2 ja gillar på facebook :)

    SvaraRadera
  11. Jag vill vinna nr. 2 :)
    Jag gillar redan på facebook, Annie Hjelm ;)

    SvaraRadera
  12. heej jag vill ha halsband nummer 1 å jag har gillat på fb :D

    SvaraRadera
  13. nr 1.
    ja ha redan gilla på fb :)

    SvaraRadera
  14. Halsband 1 :)
    Har gillat på facebook
    Antonia Ström

    Antoniamariastrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Halsband ett skulle jag vilja vinna.

    Har gillat på facebook (Åsa Lindberg)

    SvaraRadera