måndag 21 februari 2011

God morgon...

Nu drar jag iväg till skolan, är inte alls taggad för den här dan, men förhoppningsvis är C tillbaka, så då ska det nog gå bra :}
Efter skolan ska jag raka vägen till massören, så äntligen kanske jag slipper liiiite värk i alla fall. Sen ska jag & gubben kanske iväg o välja lite tapeter till vår lägenhet som jag ju snart ska renovera.

..Så med andra ord kommer ni nog inte att höra av mig nå förrän kvällen, men ni klarar nog er. Delta i alla mina tävlingar så länge! :}

Ha en bra dag! 

4 kommentarer:

  1. Jag undrar hur läge du har studerat det du pysslar med? :) Är du duktig (kanske dum o knepig fråga :D)! om ni tapetserar och gör grund jobbet som riva tapeter + spackla till någon får ni då något till godo i skolan? :)

    SvaraRadera
  2. Varsågod, kul att det uppskattas :)

    SvaraRadera