söndag 20 februari 2011

Min tatuering

"Hur blev det med tatueringen du hade tänkt göra?"

Svar; Den ska göras, absolut! Jag har kollat upp priser o sånt, o jag vet vart jag ska fara o laga den. Problemet är bara pengarna... Jag har inte möjlighet just nu, men förhoppningsvis kommer denna text att sitta intatuerad på min kropp innan sommarn;

(Dock i annan stil)

Jag längtar så att jag knappt kan bärga mig, även om jag inte vet exakt när det blir av. Jag är 110% säker på den, o jag tycker att det är extremt viktigt att man planerar en tatuering noga innan den hamnar på kroppen, för man vill ju inte ångra sig efter några månader. Man ska ju ha den resten av livet. Denna tatuering har jag planerat i flera år, så säkrare kan man inte bli!

Sen, om jag får några barn, så ska jag troligen tatuera in deras namn nånstans på kroppen också. Jag tycker att det är så fint ♥  Men det får bli en senare grej ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar