söndag 27 februari 2011

Svar på era frågor

Jag fick inte in många frågor alls, men jag svarar på de som jag fick;

Är det svårt att lära sig tapetsera? 
Ja, alltså det tar ju ett tag att lära sig tekniken. Alla kan ju slänga upp tapeter på väggen, men för att få ett bra resultat så krävs nog en viss teknik. O det tar nog ett tag innan man fått in rätta "knycken". O man blir ju aldrig full-lärd!

Kan du visa vad du använder för smink? 
Jo absolut! Jag slänger upp ett inlägg om det under kvällen, så håll utkik!
En sak kan jag inte förstå när du säger att man inte ska gnälla över småsaker så länge man är frisk, vilket är bra sagt och sant, men du tycker nog att du måste gå ner dedär 2-3 kilona..? 
Jag förstår din poäng, men det är ju inget jag går runt o gnäller över? Det är bara en sak som jag konstaterat och försöker ta tag i, o det betyder absolut inte att jag inte trivs med mitt liv. Jag är lycklig & mår relativt bra, och är tacksam för varje dag jag får leva utan bakslag. Jag strävar absolut inte efter att "bli smal & snygg så att jag får mer blickar på stan", nej jag vill bara må bättre med mig själv, jag gör det för min egen skull! O jag vill inte bli smalare & förlora en massa kilon, jag vill bara "tighta till" kroppen lite så att jag själv kan känna mig lite finare o må lite bättre, för min egen skull. Vikten är inte allt, absolut inte!! Det finns sååå mycket som är viktigare, men av lite träning o bättre kost mår vi alla bättre!

Synd att jag inte fick in fler frågor, det hade varit kul att få svara på lite fler, men ni tycks ju veta det mesta om mig redan, haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar