måndag 14 mars 2011

Jag älskar dig!

Min finaste sambo gjorde en lyxmiddag idag. Han var väldigt hemlighetsfull då han kom hem från affären. Jag hade ingen aning om vad han hade handlat, o jag lät honom dona på i köket för sig själv medan jag städade upp i vardagsrummet efter att katterna dragit fram som en tornado o dragit ner allt i sin väg. Jag kände hur det började dofta gott från köket, o jag blev bara hungrigare och hungrigare. Till slut ropade han att maten var klar, o då fick jag slå mig ner till detta;

(Inga grönsaker & alltför mycket potatis, men det var himmelskt gott!!)

Min karl e nog bra han :) Jag älskar dig!

♥ ♥ ♥ 

1 kommentar:

  1. Aaw vad snällt! :D

    sv; jo det var precis dej jag tänkte på då jag skrev någon som skrivit till sin kille som var i militären ;D och ja nu fick jag också svar på om du fick svar på dem också! hihi :D

    SvaraRadera