tisdag 1 mars 2011

Lappland, here we come!!

Hej på er! Vi kom just hem från Vasa, o jag är väldigt nöjd med vad jag kom hem med! Det blev en tröja, en kjol, en fin ring och några par trosor ...Och en stooor påse lösgodis  Bilder på grejerna får ni tyvärr inte nu, men det kanske kommer sen efter sportlovet. 
Nu ska jag kolla genom mina väskor snabbt så att allt är nerpackat, o sen börja fara iväg mot Sandsund. Imorgon på förmiddan startar vi mot Lappland, o så är vi där några dagar o kommer hem på lördag. Jag vet inte hur det blir med uppdatering nudå så länge vi är där, om jag har möjlighet så uppdaterar jag såklart mellan varven! Men annars hörs vi på lördagkväll eller söndag.

Om vi inte hörs innan det, så ska ni ha det superduper bra, o kom ihåg att delta i alla mina fina tävlingar så länge! (Om ni missat nån aktuell tävling så hittar ni allihopa i högerspalten här på bloggen!) Puss på er! ♥ 

6 kommentarer:

  1. Ha det så kul i Lappland!

    Önskar dig en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Ha så skoj och kom heim i ein deil! :)

    SvaraRadera
  3. Trevlig resa! Kolla gärna in min tävling där du kan vinna ett valfritt smycke från esperansa!

    SvaraRadera
  4. Godiset är ju pricket över i:et om något ;D

    SvaraRadera