tisdag 1 mars 2011

Vasa med familjen

Godmorgon! Gårdagen (som jag trodde skulle bli så bra) blev ju bara helt kaotisk. Men idag mår jag (hittills) bättre, för inatt sov jag hela 9 timmar! Jag har just ätit en god frukost, o snart ska hela halva familjen trycka in oss i två bilar o styra kosan mot Vasa. Vi ska såklart shoppa lite, mest för småtrollens skull, o så ska jag visa ett laminatgolv åt pappa som vi kanske ska lägga in i köket & tamburen. Det blir väl ett projekt för mig & några ur min klass sen.

Sen direkt vi kommer hem, så far jag vidare till Sandsund. Imorgon far jag med Roys familj till Paljakka o stannar där till lördag. Det ska bli så kul att få se nåt annat för en gångs skull :)

Jag uppdaterar ikväll eller imorgon före vi far. Ni ska ha det så bra så länge, puss puss ♥ 

Jag bjuder på två suddiga cambilder sådär snabbt nu bara. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar