torsdag 17 mars 2011

Min "fullspäckade" dag

Nu är jag hemma efter att ha suttit barnvakt 5 timmar. Det blir ingen träning ikväll som det var tänkt, både jag & J är för trötta idag. Lite synd, eftersom jag längtade så efter att få åka till gymet o ge gärnet, men man ska lyssna på sin kropp!
Det blir heller inget besök till S & J's idag, Roy fick nämligen förhinder. Så vi tar det en annan gång helt enkelt.

Så nu då det blev såhär, så ska jag bara ta det lugnt ikväll o vila upp inför morgondagens fysioterapi. Efteråt ska jag o kolla in en lägenhet som jag ska måla, o så ska jag återigen sitta barnvakt några timmar. Fun fun! :)
  

Tusen tack till er som redan röstat på mina bidrag till Maria Montazami's tävling, kom ihåg att slänga in en kommentar här då ni röstat så lottar jag ut nånting fint åt er sen! O man kan rösta varje dag, så gå gärna in på nytt ifall ni röstade igår :)
http://apps.facebook.com/tavla_med_ving/gallery/image/dom-delar-pa-mjolken-ett-harligt-minne-fran-i-s
http://apps.facebook.com/tavla_med_ving/gallery/image/vi-raddade-livet-pa-den-lilla-kalven-som-blev-illa
Om länkarna inte fungerar, så finns dom här också. Puss på er! ♥ 

Ett av mina bidrag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar