fredag 1 april 2011

April april din dumma sill!

Godmorgon! Jag väcktes av ett sms av mamma, o hon lyckas alltid lura mig just den här dagen! Gah! :D 
Nå, idag har jag skola endast från 10-13, så det känns superbra! Vi har haft så långa & tunga skoldagar den här perioden, så en kortare dag skadar absolut inte ;)
Jag har just tagit en skön dusch, försökt få bort limmet ur håret som lämnat efter hårförlängningen. Måste försöka fixa upp det lite innan jag gör min stora makeover! Schhh...
    
En bild från då jag hade kort hår sist, då var det mycket finare än nu. Men snart är det som sagt ändring på det! Redan idag ska jag göra en radikal förändring. Skulle gärna göra det NU, men skola först! 

Vad tror ni jag ska göra med håret? Det är två saker!
O mamma, du behöver inte gå i taket sen, du vet att jag ändå gör som jag själv vill, haha! :)
 

Vi hörs efter skolan hörni! ♥ 

1 kommentar:

  1. Du färgar det riktigt rött och klipper det ännu kortare! :D
    Eller så är det hela ett aprilskämt? ;) Men rött hår tror jag skulle passa dig! :)

    Kram Jenni
    blogg: http://jennimaatta.blogg.se

    SvaraRadera