lördag 9 april 2011

Kovjoki

Hej på er! Jag sov i Kovjoki inatt, medan Roy sov i Sandsund. Jag ska så småningom börja fara ditåt, så ska vi sen fara in till stan o köpa ett fint skrivbord och en matchande bokhylla av Jenni. Så får vi äntligen slänga ut det hemska databordet som Roy kom hemdragandes med för några månader sen utan att fråga om min åsikt först. Haha, det är verkligen alltför stort o helt fel färg! Så det ska bli skönt att få slänga ut det (om det ens ryms ut genom dörren...) Lägger väl upp det till försäljning på findit sen antagligen.
    
Jag har städat ur pappas gamla Chrysler o tagit ut baksätet så att möblerna ska få plats. Nu ska jag duka bordet, så ska vi äta mammas goda mat, o så far jag vidare mot Sandsund sen. Vi hörs! 

1 kommentar:

  1. Du får välja vedervärdiga tapeter men han får inte ta hem ett jävla bord?

    SvaraRadera