lördag 30 april 2011

Sara tävlar

Nu har Elin, Hemmafrun i USA, dragit igång en ny otrolig tävling (jag fattar inte hur hon har råd med allt detta alltså :D) !! Den här gången kan man vinna en komplett vardags- eller kvällslook av Kenza! Om jag vann så skulle jag vilja ha vardagslooken, bestående av en långkläning från Victoria's Secret, ett par Converse, ett par Ray Ban inspirerade solbrillor & en bikerjacka! Tänk att få vinna allt detta.. *Drömmer mig bort*
   
Detta är alltså vad man kan vinna;


Kvällslooken består utav en klänning ifrån h&m Councious Collection, rosa klackar från have2have och ett par örhängen från Icing.
Vardagslooken består alltså utav en chokladbrun långklänning från Victoria’s Secret, ett par låga Converse, ett par Ray Ban inspirerade solglasögon och en biker-skinnjacka.
  
Så nu ska ni, precis som jag, gå in HÄR o delta i tävlingen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar