fredag 8 april 2011

Sista skoldan

Jag har inte fått mycket gjort trots att jag varit vaken 3 timmar. Men jag ska nog ännu hinna packa ner lite kläder o grejer som jag ska ha hem över helgen, innan jag far till skolan om en timme.
Idag är det sista skoldan på det här läsåret, vilket känns helt overkligt men så sjukt skönt. Bara 7 veckor tills vi får välkomna sommaren nu 

Idag kör jag på tuperat hår i hästsvans. Så det är alltså meningen att det ska se trassligt ut, bara så att du vet hördu anonyma-stackare-som-älskar-att-klaga-på-allt ;} Jag älskar busigt hår! 

3 kommentarer:

  1. Kommentargranskningen har aktiverats. Alla kommentarer måste godkännas av bloggskribenten.

    jag tycker detdär är tråkit juh.. :)
    fin frisyr förresten :)

    SvaraRadera
  2. jag tycker det är helt rätt av sara att granska kommentarerna innan dom kommer upp här på bloggen. jag menar, vem orkar nu med en massa anonyma piss-kommentarer hela tiden?!

    SvaraRadera
  3. jo, självklart. det är ju hennes blogg. :) skrev bara vad jag tycker, är det inte det hela kommentar-grejjen går ut på? :)

    SvaraRadera