lördag 21 maj 2011

MK-party nr. 1 avklarat

Åh vilken rolig dag jag har haft :D Tack alla som kom!  Nästa vecka ska jag vara värdinna för MK-party nr. 2, o jag längtar redan ;)
Nu får jag slänga ut alla gamla, billiga & äckliga krämer som står och samlar damm i badrummet, o ställa in mina nya Mary Kay-produkter istället. Mmmmmmm :) Förhoppningsvis får jag en fräschare hy nudå en gång för alla!

Just nu sitter jag & gubben och funderar på om vi ska fara hem eller inte. Ett tag var det bestämt att vi skulle fara, men nu tvekar vi. Bensinen är ju så fruktansvärt dyr...
Mamma fyller år imorgon, så då skulle jag ju vilja vara hemma o fira henne, men sen måste vi hit tillbaks mot kvällen eftersom jag har fysioterapi & arbetsintervju på måndag. O så ska jag sen hem igen på måndagkväll o fortsätta med tapetseringen... Så det skulle bli så himla mycket körning...

Äh, nu sa Roy att han inte vill att vi far, så vi stannar i Vasa då! :) Jag får fira mamma extra mycket på måndag då istället :)   
  
Ja just det, bilder på lägenheten ska ni ju få se... Vänta lite så ska jag ta lite bilder, stay tuned!
  

4 kommentarer:

  1. Får man något när man är värdinna på Mary Kay-partyn?

    SvaraRadera
  2. Anonym} Jo, man får en liten gåva/pengar att handla för då man är värdinna! :)

    SvaraRadera
  3. Vad valde du för produkt för att du varit värdinna?

    SvaraRadera
  4. Anonym} Jag fick 40€ att handla för, så jag köpte ett set med 3in1-rengöring, fuktkräm & foundation. Pris på det var 79€, så det blev alltså 39€ för mig att betala :)

    SvaraRadera