fredag 13 maj 2011

Fredagen den trettonde

Nåja, äntligen slipper jag in på bloggen! Åh vad irriterande, jag har inte ens kunnat logga in, o dessutom har alla mina senaste inlägg försvunnit?!? Har nån annan som bloggar på Blogspot/Blogger haft samma problem?

Nå, nu är jag här i alla fall :D Är i Sandsund för tillfället. Kom hit för ett par timmar sen. Fick äntligen träffa älskling 
Jag har städat där hemma ett par timmar, o sen hjälpt pappa med lite jordbruk o sånt. Är lite trött i huvet nu, men jag har ju hela helgen framför mig, o gubben är dessutom ledig, så jag ska bara njuta! :}
 
En dagens outfit kanske ni vill se? Here we go;
Stickat linne & ballerinas från h&m.
  

Till kvällen böt jag skor, så fler bilder kommer snart! 

3 kommentarer:

  1. jag också hade problem med bloggen hela dagen, så du är inte enda! de har ju t.o.m. en lista på när den kommer vara ur funktion såg jag, haha :D

    SvaraRadera
  2. ojj vilka snygga skor! :) är det länge sedan du köpte dem? :)

    SvaraRadera
  3. Anonym} Tack! :) Jag köpte dom för några veckor sen, för endast 5€. Har faktiskt ingen aning om dom finns kvar, gå in till h&m o kolla om du har lust :D

    SvaraRadera