torsdag 19 maj 2011

I Vasa hos älskling

Hej på er! Nu är jag i Vasa plötsligt. Roy ringde och saknade mig så mycket så jag var ju bara tvungen att åka hit ;)  Så nu blir det med andra ord ingen mer tapetsering förrän på tisdag eftersom jag har både fysioterapi & arbetsintervju här i Vasa på måndag, men tro mig, jag fixar nog ihop mina timmar ändå! Jag har snart jobbat ihop alla timmar som är obligatoriska, o det kommer nog att bli några extra sen på slutet också även fast det blir ett par lediga dagar nu :) Skönt så!
 
Nu ska vi bara mysa framför en film med varsitt limsaglas. Ah vad skönt! 
 
Imorgon ska jag iväg till skolan o lämna in lite papper till kanslit, och söka upp studiehandledaren för ett samtal. Hoppas hon är på plats, viktiga grejer vet ni ;)
 
Vi hörs imorgon hörni! Puss puss 

Gammal bild på oss. Visst ser vi små ut? ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar