fredag 20 maj 2011

It's a sunny day!

Godmorgon!  Åh vad skönt att sova i egen säng.
Solen skiner, och termometern står på +12 i skuggan, så jag tror att det kommer att bli superfint väder idag! 

Jag ska skjutsa Roy till jobbet till 12, o sen far jag som sagt till skolan och lämnar in lite papper o sånt. Sen ska jag via stan och handla en present åt mamma som fyller år på söndag, o sen ska hela lägenheten städas! Imorgon ska jag nämligen ha mitt första Mary Kay party här, och jag vill att allting ska vara i toppskick! (Jag är alltså värdinna för partyt, inte konsult) Även nästa helg har jag ett MK-party, det ska bli jätteroligt!
Sen måste jag också planera vad som ska handlas hem, så att jag har nånting gott att bjuda på imorgon :)
 
Nu ska jag dra upp Roy ur sängen, så ska vi laga lite mat innan vi far iväg till skola & jobb!
Dsc06260_148252349_large
weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar