söndag 22 maj 2011

Planer för nästa vecka

Nu har vi kommit in efter en cykeltur i blåsten (det blev lite senare än tänkt, haha), o jag ska strax krypa till kojs. Ska upp strax efter 6 imorgon. Först har jag fysioterapi kl. 8-9, o sen ska jag hem & duscha och byta om och äta nåt, o så iväg på arbetsintervju kl. 12. Spännandeee! O sen iväg till skolan o träffa studiehandledaren. Förhoppningsvis är hon på plats imorgon, det var hon ju nämligen inte i fredags.
Sen via lägenheten efter alla väskor & kissemissarna, o så far jag hem till Kovjoki.

Så nu är min helg slut, inkommande vecka kommer jag att ha tusen saker att göra!

Ungefär såhär ser min kommande vecka ut;
Måndag; Fysioterapi, arbetsintervju, träffa studiehandledaren, hem till Kovjoki.
Tisdag; Praktik, frissa.
Onsdag; Praktik, baka?, tillbaka till Vasa.
Torsdag; Avslutningskaffe i skolan, träffa Mary Kay-konsult för lite "hemligt snack" ;) Schhh! 
Fredag; Mary Kay-party hos mig, med Jenny som konsult.
 
Det kanske inte låter så mycket, men enbart praktiken är ju supertung, o med tanke på att jag är rättså slutkörd just nu så räcker det med minsta lilla för att jag ska bli trött & hängig. Så jag bävar inför vissa dagar hur jag ska orka. Men det fixar nog sig alltid, på ett eller annat vis :)
 
Sen fortsätter praktiken tills 8.6, eller tills jag samlat ihop alla timmar. Jag borde inte ha så värst många dagar kvar att jobba innan jag får ta sommarlov! 

Bild från cykelturen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar