fredag 20 maj 2011

Svar på era frågor

Jag tänkte svara på några frågor som ställs rätt ofta här på bloggen. Lättast att sammanställa alla i ett inlägg.

När kommer vi att få se ordentliga bilder på lägenheten? 
-Jag vet att jag lovat för längesen att ni ska få se, men jag har inte velat ta kort då det varit så stökigt här osv, men idag, eller senast imorgon, då jag städat så ska jag ta lite bilder så att ni får se! :)

Hur många besökare har du?
-Det varierar. Vissa dagar har jag 150, andra dagar har jag 300. Unika då alltså. Sidvisningarna ligger på uppemot 800-1000 per dag. Jag har ju en mätare här på bloggen som visar antalet unika besökare per dag :)

Ska du inte jobba i glasskiosk i sommar? 
-Jag vet inte än. Hon har inte hört av sig desto mer, jag har försökt kontakta henne ett flertal gånger utan resultat. Så jag antar att det inte blir av? Så därför söker jag en massa nya jobb. Dock lättare sagt än gjort såhär sent inför sommarn, o då inte finska språket är min starka sida. Men på måndag ska jag på arbetsintervju inför hösten ;)

Om det är nånting ni undrar så ska ni inte vara blyga att fråga. Jag svarar på 99% av alla frågor jag får! :)
Bild som jag aldrig visat, från photoshooten med Jenny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar