måndag 16 maj 2011

Tigerbalsam -Bra mot huvudvärk?

Jag var till stan med mamma idag, bl.a. till apoteket för att köpa mer blodmedicin. I hyllan hittade jag också Tigerbalsam. Jag har tidigare läst att det ska vara bra mot huvudvärk, och eftersom jag ofta lider av det så köpte mamma en burk åt mig. Så nu har jag smort in nacken med det, o det bränner ganska kraftigt ännu efter 15 minuter. Jag vet inte om jag inbillar mig, men det känns faktiskt som att nacken har slappnat av lite, och att huvudvärken har släppt. 
 
Har ni provat vit tigerbalsam, och vad tycker ni om den? 

5 kommentarer:

  1. oj, det måste jag testa nångång! trodde det bara var bra för tex sträckningar och andra fysiska skador...

    SvaraRadera
  2. sv: jepps he ska ja göra :b

    SvaraRadera
  3. låter intressant! :D

    int var dy nå väl entå så tållo it! ;D he jick no bra!

    SvaraRadera
  4. har inte provat tigerbalsam, men däremot liniment (mitt är från Dermosil för typ 7 €) och det funkar iaf på mej då jag har spänd nacke o. axlar som jag får huvudvärk av :P

    SvaraRadera
  5. Ja brukar o smeta hede på nackan o axlan tå ja har sjukt, funkar nou bra mot spända muskler så man kan jo tänk se att hovovärkin fösvinder liti å åm do har spänningshovovärk :)

    SvaraRadera