lördag 25 juni 2011

25.6.2011

Goodmorning (ja, det är väl nog morgon än för de flesta)!  Hade ni en kul kväll igår? Det hade jag! 
 
Roy har nu åkt iväg till villan med sin familj, o jag ska strax fara hem till Kovjoki. Jag saknar ju mina kissemissar redan, haha  Ikväll hämtar jag Roy härifrån så fort de kommit hem från villan, o sen far vi till Vasa, för både jag & Roy ska jobba imorgon.
 
Idag är det ju fint väder, så jag ska se då jag kommer hem om jag tar ut Mona ur fähuset igen.
Såhär såg det ut då vi hade ut henne i trädgården sist;
Hon var endast två dygn gammal då 

2 kommentarer:

  1. sv; ja, visst är den söt?? jag hittade den i garderoben helt oanvänd, så det var verkligen på tiden att rota fram den :)

    Puss

    SvaraRadera
  2. Nu är vinnaren av ögonskuggspaletten presenterad på bloggen! :)

    P.S Var gärna med och tävla om produkter från Reztart, det räcker bara med en kommentar! :)
    http://adaras.se/2011/june/vinn-produkter-for-500kr-fran-reztart.html#comment

    SvaraRadera