fredag 24 juni 2011

Det blir nog bara film & en massa gott ikväll

Hej på er! Nu har jag fört hem Alecia till Kovjoki igen, o just nu sitter jag & Roy med varsin dator o surar, haha. Nej men vädret är ju verkligen inte på vår sida...  Vi vet fortfarande inte vad vi ska hitta på ikväll. Antagligen blir det nån film med chips & Lonkero. Inte har jag lust att fira så mycket heller, det kanske nog blir bäst såhär.
 
Oavsett vad ni gör ikväll, så ska ni ha en riktigt bra midsommar, o kom ihåg att använda flytväst i båten! Var rädd om er! 
 
Då jag ser den här bilden så får jag lust att färga håret rött igen, o att gadda mig igen. En tattoo på fingret ska jag kanske göra till hösten, nu blev ni nyfikna va? 
Tumblr_lmr3ypichg1qczcwso1_500_large
weheartit

2 kommentarer:

  1. Tattoo på ett finger är super snyggt! Syrran har på sitt högra ringfinger två kinesiska tecken, ursnyggt! :)

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill också gadda mig! På fingret skulle jag nog inte våga göra men det är grymt snyggt!! :D Jag kan aldrig bestämma mig vad jag vill ha^^

    SvaraRadera