onsdag 1 juni 2011

Svar på kommentar

"Du som har ont om pengar borde verkligen inte spendera dem på solarium! Hallå!? Klaga inte sen då att du inte har pengar när du slänger ut dina pengar på massvis med onödigheter!!!!!!!!!! Men du prioriterar hur du själv vill, eget val, menmen, du kan istället lägga dig ute i solen och sola, du har ju ändå inget sommarjobb så sola borde du hinna?!"

För det första så har jag inte varit i solarium -Jag bara frågade om man får sola solarium med tatuering. O för det andra -Jag skulle självklart ligga ute i solen, men faktum är att vi inte haft sol & värme på rätt många dagar här nu, o för tillfället spöregnar det! 
O sen för det tredje -Jag har faktiskt fyra sommarjobb, så jag kommer nog att ha fullt upp i sommar, måste tyvärr tacka nej till två av dom. Men väldigt smickrande att du lägger ner tid på att hitta på saker om mig... Jag undrar vad du gör i sommar? :)
  

   
Åh, jag hatar att ge svar på tal, men ibland känner jag att jag måste försvara mig. O innan nån kommer o säger att jag "alltid försvarar mig o aldrig tål kritik" så kan jag säga att jag får minst 10 sånahär kommentarer/dag! ..Så svar på tal ger jag väl på ungefär 0,5% av alla onödiga/elaka/patetiska kommentarer jag får.
  

O alla ni som dagligen sitter o skriver söta, fina & snälla saker åt mig, ni är för underbara! Love you all 

5 kommentarer:

  1. låter som om du inte behöver fler erbjudanden om sommarjobb då. Annars fick jag nyss ett erbjudande om jobb inom kommun som familjearbetare. Känner dej ej men det lät nästan som din grej ;)

    SvaraRadera
  2. 10 såna här per dag? Får du ens 10 kommentarer per dag?

    SvaraRadera
  3. Söta, fina & snälla saker passar..

    SvaraRadera
  4. min tidigare kommentar om sommarjobb var absolut inte elakt menad. Jag fick tipset och funderade om jag hade nån kompis som skulle behöva och så dök du upp i huvudet. Lite komiskt eftersom jag ju bara läser din blogg ibland. Började bara tänka att du kanske missförstod då kommentaren råkade hamna i lite opassligt sammanhang.

    SvaraRadera
  5. Anonym} Nej absolut inte, tack för tipset! :) Men vilken kommun var det? :)

    SvaraRadera