torsdag 7 juli 2011

Bitterf*tta

Jo, jag lever. Lillebror Robin följde med, så vi hjälptes åt att plasta. Det gick mycket lättare då, eftersom balplastaren är så gammal o håller på ge upp, så den krånglar hela tiden. Så för att undvika att man måste hoppa ur & i traktorn hela tiden (vilket blir suuuuperjobbigt i längden) så turades vi om att plasta, o så stod den andra utanför & "servade" plastarn då nåt krånglade. Men imorgon ska jag vara hela dan själv, så jag bääääävar inför morgondagen.... :( Inte går det lättare heller då det är så varmt att man knappt kan andas, o i traktorhytten är det ju mycket varmare då solen gassar rakt på. Just idag gillar jag inte bond-livet alls :(
   
Jag ska snart gå o sova, sover på soffan med Maria inatt igen.
Jag känner mig mest negativ just nu, så jag tänker inte skriva desto mer ikväll.
 
O vet ni vad? Jag hatar att folk alltid tar mig för givet!! Tänk om jag bara plötsligt skulle försvinna?
Jag antar att jag är för snäll.... Ställer alltid upp för alla osv.


Jag har ännu inga bilder på mitt "nya" hår, men snart kanske jag får några av bilderna som Linda fotograferade idag, så då får ni se!! :) 

1 kommentar:

  1. Ungefär som att sätta sig i en ultra het bil efter några timmars shopping.

    Har ni int AC i traktorn?

    SvaraRadera