tisdag 5 juli 2011

En dag för mig själv, helt utan måsten

Åh vad roligt då ni ställer frågor åt mig, sötnosar :} Fortsätt så!

Jag har just skjutsat Roy till jobbet, och har bestämt att jag själv bara ska ta det lugnt idag. Bara göra sånt jag känner för. Jag kommer att ha så himla stressigt resten av veckan, så en lugnare dag är jag nog förtjänt av såhär på förhand.

Nu ska jag pyssla en stund med lite inredning o sånt, sen ska jag hänga tvätt & slänga i en ny maskin, o så ska jag ringa några samtal (tråkigt men nödvändigt) o sen bara slänga mig på soffan o kanske kolla nån film. O gå ut med Nelly (Alecia har fått va ut redan). O ja, så ska jag fixa mitt hår också. En liten förändring blir det. Kan ni gissa vad det är jag ska göra? Den/dom som gissar rätt belönas självklart med en länk! ♥ 
     
Haha, det blev ju hur mycket som helst som ska göras nu plötsligt, men inget av detta är ju speciellt tungt, såå ;) O allt är frivilligt, o jag har ända till kl. 21 på mig! Sen ska jag & gubben se film & myyysa!

4 kommentarer:

  1. Jag gissar att du färgar håret rött? :D

    Iallafall så hadd ja ett helt annat ärand, om torsdan! he ska bli jättekuuul att fotografer de!

    vi kan jo träffas tär i parken nangang på eftermiddan, vilken tid?
    To ska ta me den stora strandhatten, långklänning i vit om du har, svarta shorts + blus ifall du har na du tycker om :) halsband, na extra smink, hårborste, byxdressar.. osv! he do gillar helt enkelt :) tå vi ha vari i parken en stund så kan vi fa tide förbi högstadie en beta tär e brukar finnas åkrar.. kanski e finns na fina ängar tär runt :)

    SvaraRadera
  2. Sen vill ja å att du ska ta en titt på lite porträtt bilder som Elin Kero fotat! så du vet lite "poser" å sånt :) hon e jättedukti fotograf!

    SvaraRadera
  3. sv: Okej! :) nå ja hadd tänkt mejr en halv 1 tiden jag för halv 4 slutar robb å tå ska vi på gym så om e gar bra fö te så tar vi e tidigari? :)

    Bra! ja har massor me fina idéer ti bildren :)

    SvaraRadera
  4. sv: Va bra :) jepp!

    så sir ja att ja glömd att länk ti elin keros blogg så du kan si på liti porträtt bilder tär: http://nevnarien.se

    SvaraRadera