söndag 3 juli 2011

Filmrecension #2 -Ensam hemma 3


En grupp skurkar har gömt ett datachip i en leksaksbil, o Alex Pruitt (Alex D. Linz) råkar få tag på bilen, helt ovetandes om vad som gömmer sig i den. Alex blir sjuk o lämnar ensam hemma, o får syn på skurkar som går genom alla hus i kvarteret på jakt efter chipet. Alex försöker varna sina föräldrar, o ringer t.o.m. polisen, men det är ingen som tror honom. Då tar han saken i egna händer...
  
Den här filmen (och alla andra Ensam Hemma-filmer) måste ni se om ni inte redan gjort det! Jag har själv första & tredje filmerna, men skulle gärna äga allihop. Det bästa är att de passar åt hela familjen, o de är verkligen lika bra ännu fastän jag har sett dom hur många gånger som helst! Det roligaste i filmerna är ju såklart då pojken gör fällor åt tjuvarna ;) 

  
Den här filmen får 5 stjärnor av 5! 

1 kommentar:

  1. hihi jag älskar ju också den filmen! :D

    sv: ja visst är det typiskt att jag förstörde teckningen. Men jag kommer nog göra en ny med ett annat motiv.

    vad bra att hon mår bra nu, men ändå läskigt att ingen vet vad som hände med hennes ben. :( Fast huvudsaken att hon mår bra som sagt! =)

    Kram!

    SvaraRadera