onsdag 6 juli 2011

Förbereder mig för morgondagen

Imorgon ska jag iväg på en photoshoot med Linda Sjölund. Det ska bli superroligt, för jag vet att Linda är jätteduktig! 
I höstas hade vi en fotografering också, o såhär blev resultatet då;

Nu ska jag lacka naglarna, välja ut några outfits, o lite senare ska jag slänga i färgmasken i håret en gång till. O så ska jag även tvätta löshåret & kolla om färgen är ok i det.
   

Jag ska också iväg o fotografera lite stundentfoton av lillasyster Anna ikväll, eftersom vi inte hann ta tillräckligt många bilder på den riktiga dagen. Vi ska ut till nån strand, o kanske ut på nån äng om vi hittar nån lämplig.
 

Jag älskar att stå både framför & bakom kameran! :D

1 kommentar:

  1. svar : Kan hend e kmr na bilder från häljin san ^^ fastnat it så bra på egna bilder tycker ja xD
    vi måst jo skå hor e je me pengan, kan hend ja it har na helder xD men nou ska vi enno hind innan snön kmr ^^

    SvaraRadera