onsdag 20 juli 2011

Goodmorning sunshines!

Solen lyser & fåglarna kvittrar. Kanske sommarn är kvar en stund än trots allt. Värmebölja till helgen har jag hört? 
 
Idag ska reklamen delas ut, o så ska jag in till stan på lite ärenden. Bl.a. till FPA, då har man i alla fall säkrat en dålig dag efteråt. Haha, idag är vi positiva & glada. Nä, men jag bara inser fakta :}
  
Sen ska jag också fortsätta med slipning & målning av köksskåpen. Jag började på igår, o provade då mig fram på en låda. Testade färgen o så. Så nu har jag på klart hur jag ska göra, så då är det bara att köra på. Det kommer att ta sin tid innan jag är klar, eftersom jag bara kommer att hinna laga en låda eller en skåpdörr nu & då, men nu har jag i alla fall börjat. O jag har tagit många före-bilder, så att ni ska få se exakt hur det såg ut innan. Men dom kommer upp senare då jag hunnit en bit. Mycket fräschare blir det i alla fall!! 

Nu ska jag väcka upp gubben, o sen ska jag sortera upp reklamen innan jag drar iväg för att dela ut den. Bara 4 ggr kvar nu... Jag längtar tills mitt "riktiga" jobb börjar den 15.8! 
   
Här kommer ännu två bilder från fotograferingen med Linda; 


  
Modell: Jag.
Fotograf: Linda Sjölund

Vilken tycker ni är finast av domhär två? 
 

7 kommentarer:

  1. Höger ansikte på vänster bild (:

    Värmebölja+åska och regn ;s

    SvaraRadera
  2. den till vänster

    SvaraRadera
  3. Var ska du börja jobba i augusti?

    SvaraRadera
  4. båda två :) två helt olika bilder, den till vänster är mycket djupare och intressant och den till höger ser mycket stabilare och starkare ut :)

    SvaraRadera
  5. Tack allihopa! :)

    Anonym2} Det avslöjar jag inte än, men ni kommer nog få veta! :)

    SvaraRadera