onsdag 20 juli 2011

Hur hittade du hit? /Apoteksprodukter på nätet

Jag ser hela tiden att jag fått nya läsare, så roligt! :} Jag hoppas att ni stannar, följ mig gärna via Bloglovin' så att du inte missar nånting spännande.  

O nu undrar jag då; Hur hittade du hit till min blogg? Var det via en annan blogg? Var det för att vi känner varann? Googlade du efter nåt o råkade hamna här? Tell me! Jag vill ju veta :D Berätta gärna hur länge du följt min blogg också.

Bara för att ni är så söta så ska jag tipsa om en sida som jag tycker är superbra! Det är ett nät-apotek, alltså en sida som säljer receptfria apoteksprodukter. Där finns allt! Allt från vitaminer & kosttillskott till intimprodukter, hudvårdläkemedel åt husdjur. Sidan är på finska, o du hittar den HÄR! Dom har snabb leverans, så du får dina produkter inom bara ett par dagar. Bra va? :}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar