onsdag 13 juli 2011

I did it!

Reklamen är utdelad, o jag lever än! Nu är jag dessutom hemma i Kovjoki, o imorgon är jag ledig hela dan, så då ska jag försöka vila & förhoppningsvis börja bli kvitt denhär förkylningen.
 
Jag ska äta några goda smörgåsar nu, o sen gå upp o kolla lite tv innan jag går o lägger mig. Jag sover i vardagsrummet på den stora & sköna soffan :)
 
Jag fick just resten av bilderna av Linda, så här får ni en som ni inte ännu sett på varken min eller Lindas blogg;
 

 
Modell: Jag.
Fotograf: Linda Sjölund

6 kommentarer:

  1. duktig flicka! men var försiktig, int bra att ta ut sig för mycke då man e förkyld :( hoppas du blir uppassad där hemma nu!

    SvaraRadera
  2. sv; tack stumpan! :) vilket plagg/accsessoar är din favorit??

    PUSS

    SvaraRadera
  3. synd att blogspot gör att bildren har dåligari kvalitet :/

    SvaraRadera
  4. sv. hahaahaaha :D jag jobbar väl rätt konstiga tider bara? nog om man jämför med roys tider. o så har jag ju annat än kassa oxå, som idag var jag i kontoret hela dan. o tobaksturerna så är jag rätt osynlig oxå större delen av dagen. men nu har du bara två dagar på dig att se mig på jobb, för sen lämnar jag på semester :D imorgon e ja (7)8-13 o fre 8-15 ;) men sen så ska vi ju nog definitivt fixa en träffis då ja har semester, eller hur!?

    SvaraRadera
  5. sv. bra minne man har :D men jo, en photoshoot ska vi fixa till!

    SvaraRadera
  6. Sv: varsegod! :) Vad händer idag då? :)

    SvaraRadera