fredag 1 juli 2011

It's July!

Åh tänk, det är juli redan! För mig känns det mest sorgligt -Snart är sommarn slut. Men sådär är det, sen till hösten då det blir som mest grått & trist så får man ju börja längta till julen istället ;) Nej men nu ska vi njuta av värmen (trots att den ibland kan vara rätt olidlig) sålänge den är här, vi hinner nog frysa sen i vinter!
 
Just nu håller jag på att steka leverbiffar o kokar nypotatis. Mmmmm. Mammas leverbiffar är nog nåt av det godaste som finns!  Ja, alltså det är hon som gjorde smeten, men jag steker dom.
 
Här är det för tillfället soligt, men mörka moln drar in över oss. Det var ju planerat att det skulle bli några timmar på stranden idag, men vi får se om vi hinner dit innan regnet & åskan kommer. Hoppas att molnen åker förbi o inte kommer rakt in över Kovjoki.
Till eftermiddan har dom lovat åska, men förhoppningsvis hinner vi sola en stund i alla fall!
 
Nu ska jag äta, o sen hoppar jag i bilen o åker iväg, till Tallåsen!   

1 kommentar: