fredag 8 juli 2011

Några svar från frågestunden

Jag tänkte ta o svara på ett par frågor från frågestunden nu snabbt innan jag drar iväg ut på åkern igen.
 
"har du resplaner nån gång i framtiden? :) fin blogg! :)<33"
 
Tack sötnos! <3 Jaa, jag vill resa massor! :) Har aldrig rest längre än till Sverige, så det börjar nog verkligen bli dags nu att åka iväg lite längre. Till hösten finns lösa planer på en liten resa tillsammans med gubben, men ingenting är säkert än. O sen i framtiden vill jag nog resa så mycket som möjligt! Jag ska ut o se världen! :)
 
 
"kommer/vill du få barn i framtiden trots din hjärnpropp? klarar din kropp av att vara gravid? när kommer du och Roy att skaffa barn?
Gillar din blogg MYCKET! :)"
 
Vad kul att du gillar min blogg!! :) Jo absolut vill jag ha barn! Min kropp kommer nog att klara av en graviditet, dock kanske det kommer att va lite tyngre för mig med tanke på att jag har så dålig uthållighet osv, men det ska nog absolut inte hindra mig! Dock får jag inte föda "normalt", utan måste föda med kejsarsnitt eftersom det skulle va för stor påfrestning åt huvudet. Men det gör inget för mig, eftersom jag ända sen liten har sagt att jag aldrig kommer att vilja föda barn "på normal väg", haha :D Förhoppningsvis tar det inte alltför många år innan vi har en liten en att sköta om :)
 
 
"vad brukar du göra för att slappa av eller ta det lugnt? :)"
 
Haha, jag är värdelös på att ta det lugnt, så jag har nog inga bra knep alls för att slappna av. Eller ja, på kvällarna då jag är trött så brukar jag ligga i soffan o kolla på tv eller nån bra film. Det är väl kanske ett bra sätt att slappna av på..? :)
 
Fler svar kommer senare! O ni får fortsätta att ställa frågor här♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar