måndag 15 augusti 2011

Första jobb-dan avklarad

Hej på er! Första dan på jobbet är avklarad, o det gick superbra! Jag fick bl.a. lära mig att redigera bilder i photoshop. I början kändes det väldigt överväldigande, hur svårt som helst & aningen hopplöst. Men jag bet ihop, o tillslut kunde jag t.o.m. redigera ett par väldigt svåra gruppfoton på egen hand!

Så ja, över förväntningarna helt klart! O alla mina kollegor är supershyssta & jag connectade även med en tjej direkt, som också var ny där! Det kommer att bli så himla bra det här :D

O förresten, jag kommer inte alltid att jobba 8-16 som jag trodde, utan varannan vecka 7-15 o varannan 15-23. Men nu första veckan har jag alla dagar 8-16.

Efter jobbet for jag & gubben o handlade, sen åt vi lax, potatismos & sallad, o så for vi till Adam&Ewa o hämtade ut mina saker som jag inte fått sålt. Kollade även saldot, o de pengarna får jag hämta ut imorgon efter jobbet.

Nu har Roy besök av två av sina barndomskompisar, o jag sitter här o försöker designa en framtida tatuering. O nej, jag tänker inte avslöja nåt! ;) 
  
Tumblr_lpuxgzndzz1r195dbo1_400_large
we<3it

2 kommentarer: