onsdag 17 augusti 2011

Wednesday

Godmorgon!  Jag har liiite bråttom, så jag hinner bara skriva några snabba rader.
Jag tänkte tipsa er om en sida med superfina smycken som ni kan kolla in så länge jag jobbar. Sidan heter Jhshop, o ni kan enklast klicka er in via annonsen som finns i vänsterspalten här på bloggen.

Nu ska jag slänga i mig lite frukost, göra mig klar, o åka iväg till jobbet. Vi hörs då jag kommer hem!

Ha en bra onsdag! 

217034_10150165555731460_647331459_6701368_375014_n_large

2 kommentarer:

  1. tycker att annonserna ska vara lägre ner i bloggen, å presentationen alltid först! :)

    SvaraRadera
  2. sv: Okej! ja kan sej att he blir nu int strax inkomand viko men kanske vikon baket?

    kul att ni har planera liti :) jag har ju självklart å myki ide´er ti denhär fotograferingen, å ja lengtar efter att få "fota till allt" :)

    å helst sko ja vila att ni it sko byt na kläder alls, utan både to å roy har jeans åså na fin tröjor tå förståss :) vejt do så it roy kmr i jeans å to i finklänning typ ;) så att bildren blir bra å :)

    SvaraRadera