söndag 14 augusti 2011

I'm hungry!

Nu har jag dimpat ner i soffan efter att ha kånkat upp alla mina väskor ur bilen. O nu tänker jag sitta här o pusta ut en stund innan jag börjar på med maten.

Jag for via loppis o ordnade upp bordet samt kollade mitt saldo. På bordet var det kaos (förståeligt, eftersom jag inte kunnat va dit o ordna upp det på 5 dagar), o med tanke på hur mycket saker som var borta från bordet så var saldot skrämmande lågt. Antingen ligger sakerna utspridda över hela loppiset, eller så har nån j*kel sprungit iväg med nåt utan att betala, igen! 
  
Nå, imorgon efter jobbet ska jag hämta ut alla saker o avsluta bordet, så då lär det ju visa sig. En liten summa får jag ju hämta ut i alla fall, allt är hemåt :)
 
Nej nu kurrar magen, dags att fixa lite mat!

För nästan exakt två år sen  

1 kommentar:

  1. Yees, vi får höras na närmari! :) Lycka till imoron på nya jobbet! :)

    SvaraRadera