tisdag 9 augusti 2011

Jobb & sånt

Hej på er :) Kom ihåg att buda på bloppisen, för ikväll åker allt som ingen budat på till loppis!
 
Jag & Maria satt igårkväll & i morse o prissatte massor med kläder & grejer som ska säljas. Jag hoppas det går lika bra med försäljningen den här gången som sist, dock att inget blir stulet den här gången (grrr...) Sist försvann nämligen nån med ett par snygga & nya skor från mitt bord utan att betala. Jag förstår inte var felet sitter hos vissa människor? Hur kommer man ens på tanken att stjäla? Nåja, det är ju en risk man får ta då man säljer på loppis... Men det suger lite bara då man skulle behöva dedär pengarna mer än nånsin...
 
Anyway! Idag var jag o pratade med chefen på ett ställe här i stan, angående jobb i november & december, men jag var tydligen för tidigt ute, så jag skulle återkomma om två månader. Jag hoppas verkligen på det där jobbet, det skulle va perfekt :)
 
På måndag börjar jag jobba på Skolfoto Norden, o då jobbar jag måndag-fredag från 8-16 i ca. två månader, så jag kommer säkert inte hinna/orka sitta barnvakt så ofta under den tiden. Jag kommer att sakna småtrollen, dom ger mig alltid sån energi. O för att inte tala om att jag alltid blir så babysjuk då jag håller i lillgumman... :')
 

 
Jag & lilltjejen.    
(Jag har självklart frågat om tillstånd av hennes föräldrar att lägga ut bilden) 
  
Nu ska vi äta, o sen far jag & Maria iväg till loppis o bokar ett bord! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar