torsdag 18 augusti 2011

Trött tjej

Hej på er! Ledsen att bloggen får lida nu när jag jobbar.. :( Men jag hoppas ni försår att jag helst inte sitter hela kvällen vid datorn efter 8 timmars stirrande i dataskärmen på jobbet.. Jag har ingen tillgång till internet på jobbet heller, så jag har ingen möjlighet att uppdatera på pauserna heller. Jag måste fortsätta med att tidsinställa minst ett inlägg/dag åt er så länge jag är på jobbet helt enkelt. Sen då jag börjar jobba kvällsskift (15:00-23:00) så hinner jag ju blogga innan jobbet, men annars så!
 
Efter jobbet for jag ett varv till Adam&Ewa, o kom hem med en dörrmatta (vill ni se bild?) och "gnuggisar" -Alltså fejk-tatueringar som jag ska använda till att se hur en viss tatuering ser ut på ett visst ställe. Nu blev ni nyfikna va? ;) 
  
..O så for jag till Minimani o handlade lite nödvändigheter, -& kattmat som vanligt! Dom äter som två stora hästar mina små bebisar... Haha.
  
Nu ska jag förbereda ett inlägg inför imorgon, sen ska jag städa, o sen går jag o lägger mig senast 22! 
O eftersom jag själv inte fastnar på bild idag så bjuder jag på ett par bilder på min lillgumma istället; 
       

 
Vi hörs imorgon! ♥  

1 kommentar:

  1. Johnny drar na stavträningar i Bennäs millan halv eit å halv tri så fö me sko e pass utmärkt om vi sko fara nagang tå. Ellder ere fö bitit?

    SvaraRadera