torsdag 15 september 2011

Shoppingtips!

Just nu får man på vissa butiker ett 10€ rabatt-kort till Nelly om man köper ett paket Libresse-bindor. Kortet sitter fastklistrat på Libresse-paketet, och finns inte på alla paket, så om ni är sugna på lite rabatt så ska ni kila iväg till närmsta butik och rota i hyllan och köpa hem några paket bindor. Jag vet inte på vilka butiker man hittar detta erbjudande, men jag köpte mina på Sale, om jag inte minns helt fel.  
    
 
Jag har nu använt ett av korten, och detta klickade jag hem;
 

 
Den orange klänningen som jag suktat efter ett bra tag, och ett fint halsband som jag också letat efter. Pefekt! 
  
Enda nackdelen är att man måste shoppa för minst 50€ för att få utnyttja rabattkoden. 

2 kommentarer:

  1. åh, va snyggt! älskar färgen på klänningen och halsbandet är ju bara för snyggt! :D

    SvaraRadera
  2. bra tips! :)
    matildaz.blogg.se

    SvaraRadera