torsdag 15 september 2011

Sick

Ja, jag tvingades stanna hemma från jobbet idag. Är sjukskriven idag och imorgon. Skönt att få vila lite, men synd att inte kunna va på jobbet och göra nytta.
 
Jag har hittills idag dammsugit och svabbat golven, bara för att jag ändå inte skulle kunna sitta/ligga här och ta det lugnt då jag ser hur smutsigt det är runt omkring mig.
 
Igårkväll fick vi överraskningsbesök av hyresvärden och hans fru. Gissa om det var liiiiite pinsamt då vi inte hade städat??? Men dom kom bara för att kolla hur tapetseringen (som jag gjorde i våras) blev, och dom var så nöjda så att dom t.o.m. drog ner lite på min hyra för den här månaden :D 
 
Nu ska jag fortsätta städa lite, för Roy får snart besök av sina kompisar som ska hjälpa honom att plocka ihop en monsterdator som han fått hem. Det ligger data-delar över hela vardagsrumsgolvet... Det skiter jag i nu, men resten ska städas!
 
Ja, inte är det lätt att va sjuk ;) 
  
Old pic

1 kommentar: