fredag 28 oktober 2011

Juligt värre

Åh, paketet från Avon innehöll bl.a. några helt underbara smycken. Jag visar nån dag då jag hinner ta kort så länge det är ljust ute. Och jo, det blir en utlottning också. Min fråga är bara; Vad är ni mer intresserad av att vinna -En mascara eller en bodylotion? Bodylotion eller mascara? För jag kan liksom inte bestämma mig för vad jag ska låta er få bråka om... Jag drar i alla fall igång den ungefär samtidigt som jag avslutar tävlingen om Beautysticksen.
 
Nej hörni, nu måste jag gå och lägga mig ..Oavsett hur gärna jag skulle sitta uppe en stund till och bläddra genom julkatalogerna från Avon.

Jag och julen alltså.

..Och bara för att göra allt ännu lite mer juligt, så slänger jag in en bild från förra julen;
 

  

Nej godnatt nu hörni, vi hörs imorgon! 

3 kommentarer:

  1. mascaran kanske, om den e svart eller nå mörkbrun ? ;) men annars de går bra med bodylotion också, sku ju vara bra nu då de e kallt ute då huden kanske sku behöva extra smörjning ! de e min åsikt1 ;)

    SvaraRadera