lördag 1 oktober 2011

October

Jag steg upp strax efter 8, gick ut på en uppfriskande morgonpromenad i Kovjoki-skogarna med Maria. Sen gick jag, Robin och pappa ut och började försöka fånga in lite tjurar. Dock lättare sagt än gjort... Usch vad vi har kämpat, och jag har gett på till tusen fastän jag kanske mest borde ta det lugnt. Tre av fem är i alla fall infångade nu, och vi får se om vi orkar gå dit och brottas med dom två sista eller om vi måste lämna dom till imorgon eller nästa helg. Men envisheten tar väl över som vanligt, så nog går vi väl ännu dit och brottas i leran i ett sista försök att fånga in dom sista 600-kilos bjässarna ;) 
   
Jag ska hur som helst äta en stor tallrik med gröt nu, och efter det ska jag lägga mig på spikmattan en stund så att ryggen slappnar av lite.
  
Jag orkar inte söka efter bilder nu, så jag slänger snabbt upp en bild som jag tog på min promenad i morse; 
  

2 kommentarer:

  1. Hur kan du jobba när du har så sjuk rygg?

    SvaraRadera
  2. Anonym} Ibland är ryggen lite bättre, så då går det en stund. Men sen måste jag äta värkmedicin och ligga på spikmattan för att kunna fortsätta. Det är olika från dag till dag. Och att ligga o vila nån längre stund hjälper inte heller, för då blir det oftast bara värre.

    SvaraRadera