lördag 15 oktober 2011

Vinn vacker ring

Nu har ni chansen att vinna den här fina ringen. Jag köpte den från Lindex i våras, men har inte använt den alls sen dess, så jag tänkte att det är dags att nån kan få nytta av den.
 

Tävlingsregler; 

För en lott; Gilla mig på Facebook {här} eller gilla det här inlägget på Bloglovin' {här
För två lotter; Skriv om tävlingen på din blogg (låna då bilden ovan) 

Skriv i en kommentar hur många lotter du deltar med, och glöm inte att ange din mejl.
 
Tävlingen pågår fram till onsdag (19.10) kl. 21:00. Lycka till! ♥  

8 kommentarer:

  1. Anonym} Jag vet inget exakt mått, men den passar på mitt långfinger och pekfinger i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. 1 lott: Gillat inlägget på Bloglovin! :)

    SvaraRadera
  3. Jag är med! :) Har gillat på bloglovin.

    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är med! :D Har gillat på bloglovin.

    //jennyvuongs@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Janina.Westerlund19 oktober 2011 kl. 20:59

    Jaag e me :D ja har gilla de på facebook :D å skrivi på bloggen janina-w.soclog.se

    SvaraRadera
  6. jag är med har gillat på fb :D

    westerlund.linda@hotmail.com

    SvaraRadera