måndag 14 november 2011

Det sved i plånboken...

...men nu har jag nya däck under bilen! Behöver ju inte köpa nya på några år nudå igen :) 
  
Min plutt för 2½ år sen då den var ny. 

Nu har jag inga fler måsten för dagen -Och det är faktiskt riktigt skönt.
Jag ska fotografera lite grejer (som vanligt) som ska säljas. Och läsa bloggar, äta godis. Kanske kolla nån film. Busa med katterna och drömma mig bort bland fina kläder och julprylar på webshopar. Och vänta tills klockan blir 22 så att jag kan kolla Ensam mamma söker på tv3play.

Vad gör ni idag? ♥  

3 kommentarer:

  1. sv; jag brukar bara följa lite folk som jag tycker verkar intressant och så, vad kul att du är intresserad, det ska jag komma ihåg! :)

    SvaraRadera
  2. Oj du har så ny bil? modell 2008 då alltså?

    SvaraRadera
  3. Anonym} Den är av årsmodell 2001, men för 2½ år sen köpte jag den!

    SvaraRadera