torsdag 3 november 2011

Jess!

Jag öppnade mejlen och möttes av ett "Grattis, du vann!". Tack Rebecca!  : ) 
  
Ryggen är tyvärr inte bättre alls idag, så jag har tid till läkare på eftermiddan för att kolla upp den än en gång. Snart blir jag väl sjukpensionerad pga. ryggen och knäna som bara bråkar. "Arbetsoförmögen i 50 år framåt".. Nej nu ska jag inte va negativ, men det känns faktiskt lite hopplöst då jag går runt och känner mig som 40 år äldre än vad jag är.
 
Nu ska jag äta frukost, och sen ska jag ut och byta däck på mammas Opel.
 

8 kommentarer:

  1. Va tror du om att böri me vattenlöpning? Vatten e bra åt heila kroppen å ja kan bra vara din följeslagare :)

    SvaraRadera
  2. Kanske du belastar ryggen fel pga av knäna? Så kanske du borde börja med att träna dem så du kan böja dem så mycket du vill och sen blir ryggen bättre automatisk och du är förmögen många år till. Själv är egen dräng :) Kämpa på Sara!

    SvaraRadera
  3. Anonym} Jag har alltid haft problem med ryggen, men det har nog blivit värre sen knäna också började bråka mer. Plus mitt jobb som inte tycks va så bra för ryggen..
    Men jag ska börja med att träna knäna (så gott det nu går utan att de hoppar ur led) så får vi se om det blir bättre!
    Tack så mycket!

    SvaraRadera
  4. SV:
    e så himla oteknisk så ja får no säkert ta Kalle ti hjälp, fatar me int alls ho man ska installer na tode ;)

    va rolit me tävlingar!!

    SvaraRadera
  5. Hur kan man byta däck med sjuk rygg???

    SvaraRadera
  6. Anonym} Bra fråga! Min rygg mår faktiskt bättre då jag får röra på mig och jobba lite med den, sålänge det inte blir för tungt förstås.

    SvaraRadera
  7. Varför blir du sjukskriven i så fall? Om du mår bättre av att jobba borde du förklara det för läkaren att du inte behöver sjukskrivas. Att sitta i en kassa är knappast påfrestande för ryggen.

    SvaraRadera
  8. Anonym} Men det är ju just det som inte ryggen klarar av -Att sitta still! I kassan sitter man enbart eller står i en konstig ställning. Att plocka varor eller nånting liknande skulle ryggen klara av mycket bättre!
    Jag blir nästan arg då jag läser sista raden du skrev... Gah!

    SvaraRadera